loading...
آسمانی ها
حسین بازدید : 168 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (1)

 برایان تریسی,روانشناسی.جذبه.جذابیت.جذب دختر.ازدواج.قانون جذبه.قدرت جذبه.جذب پسر.دانلود کتاب قدرت جذبه

قدرت جذبه

 

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم؟

 

برای رسیدن به قله باید از قدرت جذبه برخوردار بود. جذبه همه چیز است و هیچ چیز نیست. تلاش و پشتکار، ظاهر، نحوه راه رفتن، تناسب اندام، صدا و آرامش در رفتار و حرکات، خوش قیافه یا زیبا بودن اصلاً لازم نیست، تنها چیزی که نیاز دارید جذبه است.  

نویسنده: برایان تریسی و ران آردن

مترجم: خدیجه مالمیر  

از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم. امیدوارم که از این کتاب بهره کافی را ببرید و همیشه سرفراز باشید  

قسمتی از کتاب:  


طبیعت یا تربیت؟

 

شاید گاهی به خودتان بگویید:(تو باید باجذبه زاده می شدی و حالا که غیر از این است، آدم خوش شانسی نیستی!) ما هم این عقیده را قبول داشتیم، اما در تمام سال هایی که تحقیق و آزمایش کرده ایم و هنر و مهارت ارتباط رو در رو را آموزش داده ایم، دلایل و مدارکی به دست آورده ایم که خلاف این را ثابت می کند. در این شکی نیست که بعضی افراد به طور طبیعی با جذبه هستند و به تبع آن از یک مزیت نسبت به دیگران برخوردارند. اما جذبه ترکیب اسرارآمیزی که فقط در ژن های ما یافت شود، نیست؛ جذبه نتیجه استفاده از مهارت های ویژه ای است که بسیاری از ما چیز کمی درباره آنها می دانیم، یا اصلا چیزی نمی دانیم. این به این معناست که جذبه اکتسابی است.

 

راهکارهایی برای جذب دیگران

 

از این پس به جذبه به عنوان یک خصوصیت و مهارت شخصیتی بنگرید که می توانید آن را با انجام کارهایی که افراد باجذبه انجام می دهند، افزایش دهید و از نوع اشخاصی باشید که افراد باجذبه هستند.

 

آنچه جذبه می تواند انجام دهد

 

جذبه گیراست. درست مثل گلبرگ های گل که در برابر گرما و نور خورشید گشوده و باز می شوند، ما هم در برابر گیرایی جذبه از خود رها و محسور می شویم. جذبه مثل یک آهنربای بزرگ ما را به سوی منبع مغناطیسی خود می کشاند.

(تاکوزا، یک بانوی فرزانه قرن بیستم)  

 

 

افراد با جذبه معمولا خوب گوش می دهند و اغلب شانس های بیشتری نصیبشان می شود. فرصت هایی به آن ها داده می شود که شاید دیگران هرگز چنین فرصت هایی را به دست نیاورند. این افراد ممکن است به خاطر کارهایی بخشیده شوند که دیگران به خاطرشان به دار آویخته می شوند. چیزهایی به آنها گفته می شود که شاید دیگران هرگز آنها را نشنیده باشند. مردم از آن ها عذر می خواهند، از سر راهشان کنار می روند و همیشه به خاطر شک و تردیدی که دارند، به آنها سود می رسانند. تصور کنید که فردی با حالتی شدیدا گیرا و با نفوذ به سمت تان می آید، در این موقع شما مورد تهاجم جذبه آن شخص قرار گرفته اید.

 

  احساس ارزشمند بودن

 

حتما تا به حال با افرادی ملاقات کرده اید که قادر بوده اند شما را با جذبه خود مجذوب کنند. به نظر می رسید که آنها شما را واقعا دوست دارند، برای نظر شما ارزش قائلند. وقتی در کنار شما بودند بدون توجه به این که فرد دیگری آن اطراف است، هیچ کس جز شما برایشان وجود نداشت. آنها چنان رفتار کرده اند که شما احساس می کنید جذاب تریرن و مهم ترین شخصی هستید که تا به حال ملاقات کرده اند. برای اینکه از مصاحبت با آنها لذت ببرید، قضاوت و انتقاد درباره آنها را کاملا به تعویق انداختید. آیا به خاطر دارید که چه احساس شگفت انگیزی داشتید؟ شرط می بندم که احساس ارزشمند بودن می کردید. به این فکر کنید که چه قدرتی لازم است تا کسی را وادار کنید که درباره خودش به احساس شگفت انگیزی برسد. این احساس بی حد و حصر است! رهبران بزرگ سیاسی این احساس را پرورش می دهند، تاجران موفق آن را گسترش می دهند و بازیگران مشهور از آن بهره می گیرند. تقریبا هر کسی که با مردم سر و کار دارد می تواند از جذبه بهره ببرد و هر کس که می خواهد از نردبان موفقیت بالا برود باید این خصوصیت را در خود تقویت کند.

 

چه وقت؟ کجا؟

 

چه وقت و کجا توانسته اید این احساس خاص را در دیگران ایجاد کنید؟ چه قدر فکر می کنید این موهبت می تواند در زندگی فردی و دنیای تجاری شما ارزشمند باشد؟ باور کنید مطلقا نمی شود روی آن قیمت گذاشت. وقتی قدرت این را دارید که به مردم احساس خاص بودن ببخشید، بلادرنگ پاداش آن را هم دریافت خواهید کرد.

 

راهکارهایی برای جذب دیگران

 

تصمیم بگیرید که امروز می خواهید قدرت جذبه را در خود تقویت کنید و در ارتباطات خود با دیگران آن را تمرین کنید. این تصمیم، شما را به سوی انجام کارهایی سوق می دهد که بتوانید افراد دیگر را وادار سازید درباره خود احساس شگفت انگیزی پیدا کنند. (نسبت جذبه ای) را که در حال حاضر دارید اندازه بگیرید. به خودتان در این باره که تاکنون چقدر با جذبه بوده اید، از یک تا ده نمره بدهید، نمره ده(عالی) است. سپس از فردی که شما را می شناسد نیز بخواهید به شما نمره بدهد. هر عددی که این شخص به شما اختصاص دهد اندازه واقعی است. اکنون شما آماده اید تا خود را به فردی کاملا باجذبه تبدیل کنید.

 

سایز: 1/6MB

 فورمت: pdf

 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Sahar در تاریخ 1395/01/25 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

خوببببببب


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: آنچه را که برای خود می پسندی، برای دیگران نیز، بپسند. ❁منتظر نظرات خوب و سازندتون هستم❁
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب وبلاگ در چه سطحي است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 1,614
  • بازدید کلی : 25,999
  • کدهای اختصاصی
    ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★